Assistentti, Kokkola

Etsitkö vaihtelevaa työtä?

Tervetuloa meille töihin! Vahvistamme tiimiämme assistentilla hallintomme tueksi pääkonttorissamme Kokkolassa. Työtehtävät ovat hyvin vaihtelevia, joten laaja osaamisalue lasketaan eduksi. Mutta merkittävin painoarvo ei ole aiemmassa kokemuksessa. Jotta onnistut tehtävässä, sinun tulee olla tarkka, kiinnostunut yrityksen toiminnasta, osata tuoda esille uusia ideoita ja omata terävä numeropää. Sinulla tulee olla kyky kehittää toiminta-alueidemme tukitoimintoja sekä itsenäisesti että tiimissä. Tehtäväsi ovat pääasiassa hallinnollisia mutta seuraat myös päivittäistä operatiivista toimintaa. Tehtävään kuuluu myös raporttien laatiminen ja taloustavoite-, tehokkuustavoite- sekä ympäristötavoitemittareiden seuraaminen.

Olemme dynaaminen yritys, joka vahvuuksiasi huomioon ottaen tuo lisäarvoa henkilökunnallemme ja asiakkaillemme.

Kielivaatimus: ruotsi ja suomi

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi ja CV:si jo tänään osoitteeseen jobs@casadel.fi

Viimeinen hakupäivä 27.11.2022

Tiedustelut työpaikasta: Anders Stennabba puh. 044 781 8823 arkisin klo 14-14:30.